0

Kako izvršiti narudžbu

Mrežna trgovina GrădinaMax prima narudžbe 24/7. Narudžbe se obrađuju od 8:00 do 18:00 sati. Proizvodi se pakiraju i otpremaju u rokovima navedenim u tablici "Uvjeti otpreme proizvoda".

Uvjeti za otpremu sadnog materijala

Isporuke narudžbi za proizvode iz proljetnog asortimana vrše se od 1. ožujka do 30. lipnja.

Isporuke narudžbi proizvoda iz jesenskog asortimana vrše se od 1. rujna do 30. studenog.

Narudžbe se obrađuju od 8:00-18:00. Sjemenke, micelij gljiva i slični proizvodi bit će otpremljeni dan nakon predaje narudžbe.

Ne morate čekati tjednima ili mjesecima da vaše narudžbe stignu jer ćemo spojiti i poslati sve vaše narudžbe prije i tijekom sezone sadnje u isto vrijeme!

Vrsta proizvoda

Vrijeme isporuke

 Sjemenke, micelij gljiva

Tijekom cijele godine

 Sadnice jagoda

Od ožujka do studenog

 Voćno grmlje i sadnice "Vrt i zdravlje"

Od ožujka do svibnja;

Od rujna do studenog;

 Reznice ruža

Od ožujka do svibnja;

Od rujna do studenog;

 Višegodišnje cvijeće

Od ožujka do studenog;

 Ukrasne biljke

Od ožujka do studenog;

 Četinjače

Od ožujka do studenog;

 Lukovice jesenskog cvijeća

Od rujna do studenog

 Lukovice proljetnog cvijeća

Od ožujka do svibnja

 Sjeme krumpira

Od ožujka do svibnja

Za otpremu i dostavu proizvoda uzet će se u obzir sljedeći aspekti - vremenski uvjeti i želje kupca u vezi s datumom isporuke.

Minimalna vrijednost narudžbe – 25 evra (uključujući naknadu za dostavu)

Telefonska narudžba

Telefonske narudžbe možete izvršiti na broj telefona 0359 801 300, radnim danom od 8 do 18 sati. Za narudžbu je potrebno našim operaterima dostaviti sljedeće podatke:

  1. Osobni podaci – ime, adresa za dostavu, broj telefona (mobitela).
  2. Proizvodi koje želite kupiti – šifra artikla ili točan naziv proizvoda.
  3. Dodatni detalji isporuke.

Nakon što kurirska tvrtka preuzme paket, primit ćete SMS obavijest o slanju narudžbe. Na dan dostave primit ćete od DHL-ja ili DPD-a (ovisno o odabranom kuriru) poruku u kojoj ćete biti obaviješteni o vremenu dostave i broju telefona agenta određenog za dostavu.

KAKO DATI NARUDŽBU

Pronađite željeni proizvod u traci za pretraživanje.


"Kliknite na "Katalog proizvoda" i pristupite željenoj kategoriji proizvoda"


"Koristite filtre s lijeve strane da suzite svoje kriterije pretraživanja."


Naručite željeni proizvod klikom na gumb "Dodaj u košaricu".


Sljedeći korak – dovršite narudžbu (kliknite na gumb ZAVRŠI NARUDŽBU) ili nastavite s kupnjom (kliknite na gumb NASTAVI KUPOVINU).


Nakon što ste odabrali sve potrebne proizvode i želite dovršiti narudžbu, uđite u košaricu (kliknite na ikonu koja predstavlja košaricu i količinu vaših proizvoda).


Provjerite popis za kupnju i koristite simbole + i - ako želite promijeniti količinu proizvoda u košarici.


U za to predviđeno polje unesite promotivni kod (ako postoji) i pritisnite zeleni gumb, a vrijednost naručenih proizvoda će se ponovno izračunati.


Kliknite na gumb – SLJEDEĆI KORAK i ispunite narudžbenicu s podacima za kontakt i dostavu. Odaberite način plaćanja (plaćanje gotovinom pri preuzimanju ili bankovna kartica) i ne zaboravite prihvatiti GrădinaMax uvjete i pravila privatnosti.


Još samo kliknite na gumb POŠALJI NARUDŽBU.


Ako odaberete plaćanje bankovnom karticom, bit ćete preusmjereni na sigurnu stranicu za online plaćanje, gdje ćete moći sigurno platiti bankovnom karticom.

Nakon izvršene narudžbe, na navedenu e-mail adresu poslat ćemo vam potvrdu o registraciji, s dodijeljenim brojem i sadržanim proizvodima.

Ako trebate dodatnu pomoć u procesu naručivanja, slobodno nas kontaktirajte telefonom ili izravno putem chata. Sretna kupnja!

"Moj vrt" je košarica želja u koju možete dodati proizvode koje želite, ali se još niste odlučili kupiti.


"Moj vrt" vam pomaže ako ste odabrali proizvod, ali:

  1. niste sigurni u odluku o kupnji;
  2. nije optimalno razdoblje sadnje;
  3. nije dostupno na skladištu;
  4. želite li se kasnije vratiti na narudžbu.


    Dodajte artikle koje želite u odjeljak "Moj vrt" i kada budete spremni naručiti, nećete ih morati ponovno tražiti. Sve je nadohvat ruke!

    U odjeljak "Favoriti" možete dodati bilo koji proizvod koji vas privlači i želite kasnije saznati više o njemu.




    Odabrane stavke bit će prikazane na vašem računu.

Stvaranje korisničkog računa

Nakon registracije na web stranici, imat ćete koristi od virtualnog korisničkog računa ("Moj račun"), gdje će biti pohranjeni vaši osobni podaci,  povijest narudžbi i druge korisne informacije. Moći ćete:

  1. Pratite status aktivne narudžbe.
  2. Pogledajte povijest narudžbi postavljenih na stranici.
  3. Provjerite broj bonus bodova i njihovu valjanost.

Nakon popunjavanja obrasca s potrebnim podacima potrebno je aktivirati vaš korisnički račun. Na e-mail adresu dobit ćete poruku u kojoj ćete pronaći poveznicu za aktivaciju računa. Pristupite ovoj poveznici i iskoristite prednosti koje nudimo registriranim kupcima.

Proces registracije odvija se samo jednom. Ako ste netočno ispunili bilo koji od svojih podataka, možete ga ispraviti pristupom odjeljku "Osobni podaci" na korisničkom računu.

Obavijesti o statusu narudžbe

Posebno za naše kupce razvili smo sustav statusa koji se dodjeljuje narudžbi tijekom njezine registracije, pakiranja, otpreme i isporuke. Moći ćete provjeriti ove statuse i primati obavijesti putem e-pošte i SMS-a.

Novo – nakon izvršenja narudžbe, na Vašu e-mail adresu primit ćete poruku s obavijesti o registraciji Vaše narudžbe. Ako ne primite ovu poruku, to znači da niste ispravno unijeli e-mail adresu ili vaša narudžba nije prihvaćena.

Pakiranje u tijeku – narudžba je poslana u skladište kako bi se proizvodi pakirali.

Poslano – paket s naručenim proizvodima predan je kurirskoj službi na dostavu. Nakon što vaša narudžba dobije ovaj status, obavijestit ćemo vas e-poštom i SMS-om o otpremi narudžbe.

Isporučeno – proizvodi su isporučeni i vrijednost narudžbe je plaćena.

Otkazano – narudžbu je moguće otkazati ako nisu uneseni svi podaci potrebni za dostavu, narudžba nije potvrđena ili ju je kupac telefonski otkazao. Nakon što narudžba dobije status "Otkazano", naši operateri će vas kontaktirati kako bi razjasnili status narudžbe. Ako je status dat pogreškom, ponovno ćemo aktivirati narudžbu i poslati je na adresu koju ste naveli.

Kada proizvodi budu otpremljeni na navedenu adresu, SMS-om ćete biti obaviješteni o statusu isporuke. Primit ćete SMS obavijesti kada:

  • predati paket s naručenim proizvodima kurirskoj službi;
  • paket je u posjedu DPD ili DHL agenta koji će isporučiti vašu narudžbu.

U poruci primljenoj od kurirske tvrtke DPD/DHL primit ćete telefonski broj određenog dostavljača i moći ćete ga kontaktirati radi utvrđivanja detalja dostave.