Minimalna vrijednost narudžbe – 25 evra (bez naknade za dostavu) |
Naša trgovina prodaje sadni materijal koji se može isporučiti na cijelom teritoriju Hrvarske, putem kurirskih tvrtki DHL ili DPD. Izbor kurirske službe je vaš. (detalji dostave)
Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz, ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48
Skladište se nalazi u ul Wieniawskiego 40, 93-564, Lodz, Poljska
Kako biste stupili u kontakt s našim operaterima, odaberite način koji vam najviše odgovara: Pošaljite e-poštu na info@gradinamax.hr Kontaktirajte https://gradinamax.hr/support. Kontaktirajte nas na online chatu. Kontaktirajte nas na društvenim mrežama: Facebook messenger, Instagram, WhatsApp, Viber ili Telegram.
Narudžbu je moguće platiti: Plaćanje u gotovini, po primitku paketa s naručenim proizvodima. Online, bankovnom karticom. Ovdje ćete naći više detalja o dostavi i plaćanju
Starost mladica i sadnica je 1,5-2 godine.
Proizvodi iz kategorija: «Ukrasno bilje», «Vrt i zdravlje», «Vinova loza», «Četinjače», «Višegodišnje bilje» – isporučuju se u posudama tipa P9 (9x9 cm) ili C5. Sadni materijal se isporučuje u vegetativnom ili u stanju mirovanja, ovisno o godišnjem dobu - potrebno ga je samo primiti i presaditi iz posude na stalno mjesto. Korijenski sustav reznica ruža, grmova i voćaka te sadnice jagoda pakira se u vlažni tresetni supstrat obogaćen mineralima i hidrogelom. Ovaj supstrat će osigurati potrebne hranjive tvari za mjesec dana. Više informacija o jamstvu kvalitete proizvoda i pakiranju možete pronaći ovdje
Promotivni kod — ovo je skup slova i/ili brojeva i specifičan je za određenu promociju u online trgovini. Unesete li promotivni kod prije online narudžbe, dobit ćete sniženje cijene, sukladno promociji. Promotivni kodovi izdaju se pojedinačno – ti se kodovi izdaju za određene praznike, za vjerne kupce ili za određene promocije. Pretplatite se na naš bilten kako ne biste propustili ponude i promotivne kodove.
Da, nudimo jamstveni rok za sadni materijal – 90 dana. Više informacija o jamstvima koje nudi internet trgovina "GrădinaMax" možete pronaći ovdje.
Za izmjene narudžbe morate nas kontaktirati: Pišite nam u online chatu; Pošaljite e-poštu na: info@gradinamax.hr Kontaktirajte službu za podršku: https://gradinamax.hr/support
Moj račun – ovo je vaš osobni prostor u online trgovini, gdje se pohranjuju korisne informacije. U "Moj račun" možete: Pratiti povijest i status svojih narudžbi. Provjerite sakupljene bonus bodove i njihovu valjanost. Možete dodati proizvode u "Moj vrt" kako biste usporedili njihove karakteristike ili ih kasnije naručili. Možete dodati članke o vrtu u odjeljak "Promovirani članci" i imati ih pri ruci kada vam zatrebaju informacije. Vi birate informacije koje želite primati u biltenu.
Moj vrt – je virtualni popis na koji možete dodati svoje omiljene proizvode koje namjeravate kupiti, a trenutno ih nema na zalihama. Opcija "Moj vrt" je vrlo korisna u ovom slučaju.
Naknada za dostavu putem kurirske službe DHL ili DPD iznosi 8 evra za narudžbe plaćene online, a za narudžbe koje se plaćaju pouzećem, naknada za dostavu iznosi 8 evra. Ova naknada je fiksna i neće se mijenjati bez obzira na broj paketa, njihovu težinu i udaljenost do adrese dostave.
Rok isporuke DHL-om ili DPD-om je 1-2 radna dana od slanja pošiljke.
Fotografije moraju biti jasne i kvalitetne – problemi s reklamiranim sadnim materijalom moraju biti vidljivi na fotografijama. Veličina slike ne smije biti veća od 7 MB. Biljke moraju biti lako prepoznatljive, pored plastične etikete. Pošaljite fotografije trenutnog stanja pogona, fotografije koje moraju biti snimljene u trenutku kada nam pošaljete prigovor. Fotografije koje su mutne ili sadrže neoznačene biljke neće biti uzete u obzir. Unaprijed zahvaljujemo na pridržavanju pravila za podnošenje pritužbi. Slike postavljene putem drugih platformi ili povezanih servisa neće biti prihvaćene i obrađene u svrhu rješavanja pritužbe!