0

Česta pitanja

Koja je minimalna vrijednost narudžbe?
Minimalna vrijednost narudžbe – 25 evra (bez naknade za dostavu)
Kako mogu izvršiti narudžbu?
Postoje 2 načina za naručivanje: Narudžba putem telefona - 0359.801.300 (normalna cijena); Narudžba online. Više informacija o tome kako naručiti u online trgovini "GrădinaMax" dostupno je ovdje
Na koje se lokacije vrše isporuke?

Naša trgovina prodaje sadni materijal koji se može isporučiti na cijelom teritoriju Hrvarske, putem kurirskih tvrtki DHL ili DPD. Izbor kurirske službe je vaš. (detalji dostave)

Odakle ste?

Gradinamax Oksana Wieckowicz, Poland Zgierz,  ul. Barwnikowa 10, 95-100, NIP: 927-185-49-48

Skladište se nalazi u ul Wieniawskiego 40, 93-564, Lodz, Poljska

Kako mogu kontaktirati Službu za korisnike?

Kako biste stupili u kontakt s našim operaterima, odaberite način koji vam najviše odgovara: Pošaljite e-poštu na info@gradinamax.hr Kontaktirajte https://gradinamax.hr/support. Kontaktirajte nas na online chatu. Kontaktirajte nas na društvenim mrežama: Facebook messenger, Instagram, WhatsApp, Viber ili Telegram.

Kako mogu platiti narudžbu?

Narudžbu je moguće platiti: Plaćanje u gotovini, po primitku paketa s naručenim proizvodima. Online, bankovnom karticom. Ovdje ćete naći više detalja o dostavi i plaćanju

Koja je starost mladica i sadnica?

Starost mladica i sadnica je 1,5-2 godine.

Kako je upakiran korijenski sustav?

Proizvodi iz kategorija: «Ukrasno bilje», «Vrt i zdravlje», «Vinova loza», «Četinjače», «Višegodišnje bilje» – isporučuju se u posudama tipa P9 (9x9 cm) ili C5. Sadni materijal se isporučuje u vegetativnom ili u stanju mirovanja, ovisno o godišnjem dobu - potrebno ga je samo primiti i presaditi iz posude na stalno mjesto. Korijenski sustav reznica ruža, grmova i voćaka te sadnice jagoda pakira se u vlažni tresetni supstrat obogaćen mineralima i hidrogelom. Ovaj supstrat će osigurati potrebne hranjive tvari za mjesec dana. Više informacija o jamstvu kvalitete proizvoda i pakiranju možete pronaći ovdje

Što je promo kod i kako ga dobiti?

Promotivni kod — ovo je skup slova i/ili brojeva i specifičan je za određenu promociju u online trgovini. Unesete li promotivni kod prije online narudžbe, dobit ćete sniženje cijene, sukladno promociji. Promotivni kodovi izdaju se pojedinačno – ti se kodovi izdaju za određene praznike, za vjerne kupce ili za određene promocije. Pretplatite se na naš bilten kako ne biste propustili ponude i promotivne kodove.

Postoji li jamstveni rok za sadni materijal?

Da, nudimo jamstveni rok za sadni materijal – 90 dana. Više informacija o jamstvima koje nudi internet trgovina "GrădinaMax" možete pronaći ovdje.

Kako mogu promijeniti registriranu narudžbu?

Za izmjene narudžbe morate nas kontaktirati: Pišite nam u online chatu; Pošaljite e-poštu na: info@gradinamax.hr Kontaktirajte službu za podršku: https://gradinamax.hr/support

Što je Moj račun?

Moj račun – ovo je vaš osobni prostor u online trgovini, gdje se pohranjuju korisne informacije. U "Moj račun" možete: Pratiti povijest i status svojih narudžbi. Provjerite sakupljene bonus bodove i njihovu valjanost. Možete dodati proizvode u "Moj vrt" kako biste usporedili njihove karakteristike ili ih kasnije naručili. Možete dodati članke o vrtu u odjeljak "Promovirani članci" i imati ih pri ruci kada vam zatrebaju informacije. Vi birate informacije koje želite primati u biltenu.

Što je Moj vrt?

Moj vrt – je virtualni popis na koji možete dodati svoje omiljene proizvode koje namjeravate kupiti, a trenutno ih nema na zalihama. Opcija "Moj vrt" je vrlo korisna u ovom slučaju.

Kolika je cijena dostave putem DHL-a i DPD-a?

Naknada za dostavu putem kurirske službe DHL ili DPD iznosi 8 evra za narudžbe plaćene online, a za narudžbe koje se plaćaju pouzećem, naknada za dostavu iznosi 8 evra. Ova naknada je fiksna i neće se mijenjati bez obzira na broj paketa, njihovu težinu i udaljenost do adrese dostave.

Za koliko dana dobivam proizvode?

Rok isporuke DHL-om ili DPD-om je 1-2 radna dana od slanja pošiljke.

Koji su zahtjevi za fotografije kada kontaktiram Službu za podršku i pritužbe?

Fotografije moraju biti jasne i kvalitetne – problemi s reklamiranim sadnim materijalom moraju biti vidljivi na fotografijama. Veličina slike ne smije biti veća od 7 MB. Biljke moraju biti lako prepoznatljive, pored plastične etikete. Pošaljite fotografije trenutnog stanja pogona, fotografije koje moraju biti snimljene u trenutku kada nam pošaljete prigovor. Fotografije koje su mutne  ili sadrže neoznačene biljke neće biti uzete u obzir. Unaprijed zahvaljujemo na pridržavanju pravila za podnošenje pritužbi. Slike postavljene putem drugih platformi ili povezanih servisa neće biti prihvaćene i obrađene u svrhu rješavanja pritužbe!