0

Jamstvo 100%

Pravila povrata

Činimo sve kako bismo bili sigurni da ste zadovoljni proizvodima kupljenim u našoj internetskoj trgovini. Zato šaljemo samo održive proizvode koji su dvostruko provjereni prije pakiranja i otpreme. Također postoji mogućnost razlike između naručenog i primljenog proizvoda. Do ovih situacija može doći zbog ljudske pogreške, stoga vam savjetujemo da provjerite isporučene proizvode. GrădinaMax snažno preporučuje raspakiranje paketa i hidrataciju živog sadnog materijala odmah nakon dostave kurirom. Uvjeti čuvanja živog sadnog materijala, u vremenu od primitka narudžbe do trenutka sadnje/sadnje, izravno utječu na ulazak u vegetaciju/optimalni razvoj naručenog proizvoda/proizvoda. Stoga, kupac ima obvezu pismeno ili telefonski prijaviti sve nesukladne kvantitativne ili kvalitativne aspekte proizvoda koji su predmet vaše narudžbe, u roku od najviše 72 sata od primitka paketa. Svaki prigovor koji prekorači ovaj rok bit će proglašen neutemeljenim. Imajte na umu da su naručeni proizvodi žive biljke, koje mogu pretrpjeti manja oštećenja tijekom transporta, a ako nisu posađene prema uputama, mogu uginuti. Ako naiđete na jedan od gore navedenih problema, upotrijebite ponuđeno jamstvo.

Jamstveni rok je 90 kalendarskih dana!

Ukoliko naiđete na probleme s kupljenim živim sadnim materijalom, obratite nam se najkasnije u roku od 90 dana radi zamjene proizvoda. Bilo koja obavijest dostavljena nakon isteka ovog roka neće biti razmatrana.

Razdoblje za obradu obavijesti - 4 dana

maksimalno vrijeme odgovora i rješavanja prigovora je 4 dana. Tijekom tog intervala vaša će se reklamacija analizirati i donijeti odluka o zamjeni reklamiranih proizvoda.

Besplatna dostava - 0 dodatnih troškova

U slučaju zamjene proizvoda, prijevoz osigurat ćemo mi. Dobit ćete živi sadni materijal, bez plaćanja naknade za prijevoz.

Imajte na umu da je, kako bismo zamijenili reklamirane proizvode, dovoljno u prvoj fazi poslati nam njihove slike, iz kojih su prijavljeni nesukladnost je vidljiva uz originalnu naljepnicu i kopiju primljenog računa. Naši stručnjaci će analizirati dostavljene fotografije, a ako kvaliteta sadnog materijala doista nije zadovoljavajuća, nije potrebno vraćati proizvode! Ukoliko nakon pregleda fotografija naši stručnjaci utvrde da su proizvodi održivi, ali ih i dalje ne želite posaditi, potrebno ih je vratiti radi zamjene ili povrata novca, točno u stanju u kakvom su primljeni.

Potrebni uvjeti

Vaš će prigovor biti riješen ako:

1. primili ste naručene proizvode, šalju kurirskom službom, u roku od najviše 5 dana od dana primitka SMS obavijesti o slanju. Status isporuke može se provjeriti na stranici za praćenje kurira, pomoću AWB broja. Svaki kasniji datum primitka proizvoda može imati negativan utjecaj na stanje biljaka, te se jamstvo neće primjenjivati.

2. Obavijestili ste, pisanim putem ili telefonom, o svim nesukladnim kvantitativnim ili kvalitativnim aspektima proizvoda koji su predmet vaše narudžbe, u roku od najviše 72 sata nakon primitka paketa. 

3.  Priložili ste slike reklamiranih proizvoda, zasađenih u skladu s poljoprivrednim tehnikama ponuđenim na paketu, zajedno s oznakama na narukvici ili oznakama u boji i slikom računa koji se odnosi na vašu narudžbu.

4. Podnijeli ste reklamaciju i zahtjev za zamjenu tijekom jamstvenog roka – 90 kalendarskih dana od primitka proizvoda.

Prije narudžbe informirajte se o karakteristikama i zahtjevima proizvoda želite kupiti. Ako želite povrat vrijednosti proizvoda, neodgovarajući sadni materijal morat ćete nam vratiti, točno u stanju u kakvom je primljen, putem kurirske službe DPD/DHL,  uz kopiju fakture, u roku od najviše 14 dana od do primitka, a trošak povrata proizvoda (kurirskom službom) snosi kupac. Nakon isteka roka od 14 dana, a najkasnije 90 dana, roka predviđenog jamstvom, uz prethodno navedeno, potrebno je priložiti i usmenu obradbu, rukom pisanu ili tipkanu, koja sadrži sljedeće podatke:

  • Informacije o prodavaču
  • Potpune informacije o kupcu
  • Pojedinosti o vraćenoj robi
  • Zahtjev za povrat

Kada su proizvodi primljeni u našem skladištu izvršit će se procjena stanja sadnog materijala. Ako to doista nije zadovoljavajuće, vrijednost proizvoda će biti vraćena kupcu u roku od 14 radnih dana od odluke o povratu, poštanskom uplatnicom na adresu ili na račun.

Klijanje sjemena i žarulje nije pokriveno jamstvom!

Jamstvo ne vrijedi u sljedećim situacijama

Jamstvo ne vrijedi ako je prijavljeno probleme proizvode štetočine ili nepovoljni vremenski uvjeti (mraz, tuča, suša, poplave itd.).

Također, jamstvo ne vrijedi ako se ne poštuju upute za sadnju i njegu ili ako se sadni materijal drži/sadi/njeguje u uvjetima okoliša koji se razlikuju od onih potrebnih.